Wróć do: MODELE
Dniepr 156

- Długość - 2600 mm
- Szerokość - 1700 mm
- Wysokość - 1300 mm
- Rozstaw kół motocykla - 1570 mm
- Prześwit - nie mniej niż 125 mm
- Masa suchego motocykla z wózkiem - 355 kg
- Masa dopuszczalnego obciążenia, włącznie z kierowcą i dwoma pasażerami - 260 kg
- Maksymalna prędkość po utwardzonej nawierzchni - nie mniej niż 95 km/h lub 100 km/h, zależnie od wersji
- Zużycie paliwa - nie więcej niż 7,5 l lub 8 l, zależnie od wersji
- Silnik - czterosuwowy, górnozaworowy, dwucylindrowy, bokser
- Pojemność silnika - 649 cm3
- Stopień sprężania - 7,0
- Skok tłoka x średnica cylindra - 68 mm x 78 mm
- Moc maksymalna - nie mniej niż 32 KM
- Obroty mocy maksymalnej - 5200 obr/min
- Zapłon - bateryjny, 12V
- Gaźniki - K-65T na każdy cylinder
- Paliwo - benzyna LO-72 lub LO-76
- Przełożenia skrzyni biegów:
- pierwszy bieg - 4,11
- drugi bieg - 2,28
- trzeci bieg - 1,70
- czwarty bieg - 1,30
- wsteczny - 3,67
- Przełożenie przekładni głównej - 4,62
- Przeniesienie napędu na tylne koło wałem kardana
- Zawieszenie tylnego koła - wahaczowe ze sprężynowo-hydraulicznymi amortyzatorami
- Zawieszenie przedniego koła - wahaczowe ze sprężynowo-hydraulicznymi amortyzatorami
- Koła - wzajemnie zamienne z oponami 3.75-19 (95-484 mm)
- Wózek boczny - typu pasażerskiego
- Alternator G-424 lub GTM1, 12V
- Regulator napięcia 33.3702
- Regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu - automatyczna, regulator odśrodkowy typu PM-302A
- Pojemności:
- Bak - 19 l
- Karter silnika - 2,2 l
- Karter skrzyni biegów - 1,5 l
- Karter głównej przekładni - 0,1 l
- Mechanizm różnicowy - 0,1 l
- Reduktor koła wózka - 0,2 l
- Amortyzator - 0,1 l
- Dane dotyczące regulacji:
- Luz zaworowy przy temp. 15-20 stopni C:
- zawór ssący - 0,07 - 0,12 mm
- zawór wydechowy - 0,07 - 0,12 mm
- Przerwa na przerywaczu - 0,4-0,6 mm
- Przerwa na elektrodach świecy - 0,5-0,65 mm
- Luz zaworowy przy temp. 15-20 stopni C:
- Ciśnienie w kołach:
- przód i koło wózka - 1,5-1,6 kg/cm2
- tył - 2,5-2,6 kg/cm2
- Kąt wyprzedzenia zapłonu w stosunku do GMP - 32-36 stopni
Dniepr 156-201 (wersja z oddzielnymi siedzeniami)
Przednie zawieszenie motocykla Dniepr 156
1 - wspornik lampy; 2 - pierścień uszczelniający; 3 - podkładka; 4 - nakrętka ściągająca; 5 - nakrętka amortyzatora kierownicy; 6 - nakrętka trzpienia; 7 - podkładka zabezpieczająca; 8 - półka; 9 - nakrętka łożyska; 10 - podkładka zabezpieczająca; 11 - uszczelniacz kolumny kierownicy; 12 - łożysko; 13 - mostek z trzpieniem; 14 - podkładka amortyzatora kierownicy; 15 - podkładka z występem; 16 - podkładka cierna; 17 - dolna podkładka amortyzatora kierownicy; 18 - sprężyna amortyzatora; 19 - nakrętka specjalna amortyzatora kierownicy; 20 - przedni błotnik; 21 - stelaż widelca; 22 - chlapacz; 23 - dźwignia; 24 - śruba; 25 - amortyzator sprężynowo-hydrauliczny; 26 - cięgno reaktywne; 27 - silentblock wahacza; 28 - tuleja rozporowa; 29 - tuleja rozporowa z elementem gumowym; 30 - wspornik kierunkowskazu
Towarowy wózek boczny motocykla Dniepr 156-400 i 156-401
Towarowy wózek boczny motocykla Dniepr 156-450 i 156-451 (wersja o powiększonej pojemności)